Beste STG leden,
Donderdag 8 oktober j.l. is de schriftelijke ALV gestart en een termijn om je vragen en opmerkingen t.b.v. de 2020 ALV uiterlijk 15 oktober naar dit email adres te sturen; secretaris@stg-zaanstreek.nl
We hebben al vele reacties ontvangen en twee reserve kascommissieleden hebben zich aangediend, waarvoor dank.
We kunnen ons voorstellen dat met de nieuwe maatregelen om verspreiding van het Covid-19 virus verder te voorkomen, de ALV van STG-Zaanstreek wat op de achtergrond geraakt is. We hebben daarom de termijn voor het indienen van vragen en opmerkingen verlengd naar zondag 18 oktober.
Samengevat vragen we je instemming voor de volgende ALV onderwerpen:
En meld je aan als vrijwilliger. We kunnen nogal wat hulp gebruiken! Specifiek per direct in te vullen vacatures: een 1e secretaris en een vrijwilligers coördinator!
Het bestuur zal op 20 oktober bijeenkomen en de vragen en opmerkingen bespreken en uiterlijk 22 oktober de beantwoording aan de leden kenbaar maken. Tot 29 oktober 2020 is er nog gelegenheid om al dan niet in te stemmen met het gevoerde beleid, Daarna kan de vergadering worden gesloten en een nieuw bestuur jaar onder bijzondere omstandigheden beginnen.
Zonder tegenbericht verleen je het bestuur decharge voor het gevoerde beleid, maar het is ook mooi als je ons een kort berichtje wilt sturen dat je akkoord bent.
Alvast dank voor je moeite,
Met vriendelijke groet,
Peter Moerland | secretaris